Bieganie – twój sposób na zlikwidowanie nadwagi

Zaglądasz do szafy i spoglądasz z nostalgią na jeansy, w jakie niegdyś mieściłaś się bez problemu? A może pragniesz być prawdziwym facetem i krągły brzuszek zmieniać w sześciopak bądź chociaż pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej? Czas więc na ćwiczenia. Jedną z najefektywniejszych form aktywności fizycznej jest bieganie. Dzięki porannemu lub wieczornemu joggingowi możesz owocnie uporać się z dodatkowymi kilogramami i znowu z radością spojrzeć na swoje odbicie.

jogging na plaży
Twórca: Thomas Rousing
Treści źródłowe: http://www.flickr.com
Nie wiesz, ile tak naprawdę kalorii spala bieganie? Kalorie są uzależnione od twojej wagi, czasu, który przeznaczasz na ćwiczenia oraz długości trasy, jaką masz siłę przebiec. Możesz zakupić specjalne urządzenie mierzące ilość spalonych kalorii, a do tego również twoje tętno lub przebiegnięte kilometry albo zainstalować podobną aplikację w telefonie, który przymocujesz do paska i który tak samo dobrze spełni swoją rolę- użyteczny link.

Przeciętnie spala się mniej więcej sto kalorii na km. A spalanie tkanki tłuszczowej to nie wyłączna zaleta joggingu. Biegając pobudzamy swój metabolizm na następne 3-4 godziny. Dodatkowo formujemy swoją figurę – pozbywamy się trzęsącej galaretki z boczków czy ud i przekształcimy ją w mięśnie. Nie będzie to efekt błyskawiczny, ale stopniowo ujędrnimy i wygładzimy swoje ciało. Wystarczy trenować trzy bądź cztery razy na tydzień, a sami zobaczymy, że było to opłacalne. Poczujemy również przypływ pozytywnej energii, będziemy mieć świetny nastrój przez cały dzień i łatwiej stawimy czoła wszystkim trudnościom. Poza tym w nocy nareszcie spokojnie uśniemy nie przekręcając się z boku na bok – skończą się problemy ze snem i rano wstaniemy wypoczęci- nawet przydatna strona, dobrze odwiedzić.


Polecamy też

Co zapewnia systematyczne bieganie?

starszy biegacz
Twórca: szbluma
Treści źródłowe: http://www.flickr.com
Bezsprzecznie bieganie okazuje się korzystne nie jedynie dla zdrowia, jednak przede wszystkim dla naszego ogólnego samopoczucia. Biegać można tak naprawdę w każdym miejscu, w każdej chwili dnia oraz o każdej porze roku. Wystarczy tylko postanowić o rozpoczęciu systematycznego treningu, a szczególnie dobrze znaleźć sobie do tego kompana. Zdecydowanie lepiej biega się z kimś, dlatego polecane jest rozejrzeć się za drugim entuzjastą czy entuzjastką. Właściwe będzie również odpowiednie rozplanowanie treningów biegowych w ciągu tygodnia.

bieganie, biegacze
Twórca: Ed Yourdon
Treści źródłowe: http://www.flickr.com
Jeżeli bieganie to nie twoja dziedzina, zdecyduj się na inną formę aktywności, dzięki której będziesz się systematycznie ruszać i nareszcie zaczniesz dbać o swoją kondycję. Masz naprawdę dużo możliwości, wystarczy jedynie trochę ochoty i – najlepiej – towarzysz, który będzie cię motywować, gdy tobie zabraknie sił do wstania z kanapy. Ludziom długo niećwiczącym zaleca się na początku spacery bądź szybsze marsze, by nie zniechęcili się natychmiast od większego wysiłku. Pamiętaj – sport to zdrowie. Zacznij już dzisiaj, a wkrótce zobaczysz pierwsze pomyślne efekty i poczujesz się o wiele lepiej.
2017/08/22, 07:50:10
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.